FAQ - Ofte stillede spørgsmål og svar

Hvor lang tid kan jeg leje en stand?

  • En stand kan lejes i enten 1, 4, 7 eller 10 uger. Du kan altid forlænge din stand, hvis den ikke er booket efterfølgende.

Kan jeg leje flere stande samtidig?

  • Ja, du kan booke flere stande på en gang via af vores bookingsystem.

 

Kan jeg leje en stand ved at besøge butikken? 

  • Ja vi hjælper gerne med din booking. Husk du er altid velkommen til at spørge os på telefon 40379317 eller på vores mail kontakt@flowerkids.dk

 

Får jeg prismærkerne i butikken?

  • Ja, de bliver udskrevet i butikken når du oplyser os dit kundenummer. Husk altid at tjekke at dit kundenummer stemmer overens med den stand, som du har lejet. Husk du kan afhente prismærkerne i god tid, og så ordne den del af opsætningen hjemmefra. 

 

Hvornår må jeg opstille mine ting?

  • Lejeperioden starter altid den ønskede startdato, som du bookede. Du må sætte op på din stand dagen før. 1 time inden butikken lukker (mandage-torsdage fra kl. 16.30, fredage fra kl. 17.00 og lørdage fra kl. 15.00)

 

Hvornår må jeg genopfylde min stand?

  • Hver dag indenfor vores åbningstider.

 

Hvordan finder jeg ud af, hvad mine ting skal koste?

  • Gå en tur rundt i butikken og tjek andres priser. Råder altid at sælge billigt. Så opnår du at få solgt mest muligt. 

 

Hvordan følger jeg med i, hvordan salget går?

  • Se dit salg på ´Min Side´ hvor du skal logge ind med dit personlige brugernavn og kodeord.

 

Må jeg tage billeder og dele på sociale medier?

  • Ja, det vil helt sikkert gavne dit salg. Benyt dig samtidig af at lægge billeder op på vores salgsgrupper på Instagram og Facebook. Gør det gerne løbende og ofte i forbindelse med din periode. 

 

Rydder I løbende op på standen?

  • Nej, du skal selv sørge for, at din stand er pæn. Så sælger du også mere. Vi rydder selvfølgelig op i gangene og rummene, men selve ordenen på din stand er dit ansvar. 

 

Kan jeg holde udsalg?

  • Ja, du kan gratis låne et udsalgsskilt, kontakt personalet. Rabatten bliver automatisk fratrukket når den er sat ind i vores system.

Kan jeg slippe for at tømme min stand?

  • Ja, du kan få os til at tømme standen og bortskaffe tingene, mod et gebyr på 100 kr. Der er også en kasse i butikken, hvor man kan donere tøj til Julehjælpen. 

 Kan jeg forlænge min lejeperiode?
  • Ja hvis den er ledig. Man skal booke den i god tid, for man kan bruge de samme labels ved en forlængelse af sin stand. Men ellers må du leje en ny stand, og påsætte nye prismærker på dine ting.

 

Hvordan sikrer jeg mine mest kostbare varer?

  • Der medfølger 10 gratis alarmer med ved hver reolleje. Ved et yderligere behov kan en alarm lejes for 1 kr. pr. stk.

 

Ansvar?

  • Flower kids er ikke ansvarlig eller erstatningsansvarlig for stjålne, tabte eller ødelagte varer.

 

Tyveri?

  • I disse tilfælde er du som kunde normalt dækket af din indboforsikring.

 

Hvordan sikrer jeg mine ejendele mod tyveri?

  • Vi udlejer alarmer til dine ting.

 

Hvad må der ikke sælges?

  • Fødevarer, dagligvarer, alkohol, tobak, våben, køkkenknive, ulovlige kopivarer, porno og farlige væsker.

 

Hvad sker der med forsvundne varer og varer uden priser?

  • De sættes på et særligt afmærket område mærket med ”forsvundne varer”, som tømmes hver 2 uge, hvis ejermanden ikke har meldt sig.

 

Hvad er gratis?

  • Du kan uden betaling låne tøjbøjler, kroge og tøjpistol hvis lager haves. Du får 10 alarmer med, når din periode starter. 

 

Hvornår skal min stand tømmes?

  • Din stand skal være tømt og afleveret, som da du fik den senest 1 time inden butikken lukker på din sidste dag.

 

Hvordan afslutter jeg min stand?

  • Vis dit lejebevis til en medarbejder, der kontrollerer varerne, inden de pakkes ned. Husk at lade prismærkerne sidde.

 
Udbetaling efter endt lejeperiode?
  • Udbetaling af dit salg foregår helt automatisk 1 gang om måneden, vi opgør perioden i perioden fra og med d. 16 til og med d. 15. og udbetaler hver d. 20. hver måned fra vores bank (hvis det er en weekend eller helligdag bliver pengene udbetalt den førstkommende hverdag) (eksempel: perioden d. 16 juli – 15. august bliver udbetalt fra vores bank d. 20. august, og hvis den 20. august er en lørdag bliver pengene udbetalt d. 22. august da det er den førstkommende hverdag). Pengene går direkte ind på din konto, dette foregår helt automatisk. BEMÆRK!!!! Det kan tage 1-2 bankdage. Du får udbetalt 87,5 % af dit salg. Det er VIGTIGT at dit kontonr. og reg. nr. er indtastet korrekt!